Thursday, July 21, 2011

Pengalaman pertama kali jadi guru..

Assalamualaikum.. 


Hye penganggur penganggur sekalian.. Eh eh.. Mentang mentang sekarang dah jadi penganggur balik, terus greet geng dia.. Tehee~


Tak pernah orang gembira sebab menganggur, tapi kadang kadang kita kena hargai cuti ye tak? Sekurang-kurangnya sebelum melalui fasa bekerja yang panjang nanti.. Bukan tak suka mengajar, cuma rezeki I sampai hari Selasa lepas je.. Nak buat cano.. Cikgu yang I ganti tu ambil cuti bersalin sebulan je.. 


Sebab cikgu yang kononnya kesayangan ni dah nak pencen, diorang aturkan surprise untuk I.. Haha Ye! Surprise.. Sila percaya murid darjah 3 I buat surprise.. Kih3~


Alaa.. Surprise yang kena sekat tengah jalan tak mau bagi lalu tuh, pastu suruh tutup mata, dan taraa! Ada kek blueberry yang nampak sangat yummy atas meja! Hehe~  Sweet kan? Macam gula-gula diorang ni.. :D




Blueberry cheese cake yang err mungkin sedap.. Sebab cikgu tak sempat rasa pun.. Cikgu kan harus sentiasa utamakan murid murid.. 




Murid-murid yang terlibat..




Cikgu kesayangan yang terlibat.. *Muntah*




Yang naik atas meja pun ada.. Budak berdua kat depan nakal nye mak aih! Tak dengar cakap langsung.. Sabo je laa.. Isk3~




Modal untuk Wordless Wednesday semalam.. Hehe~




Surat cinta kedua yang I pernah terima.. Surat cinta pertama? Alaa.. Jangan laa tanya.. Malu.. Muahaha!




Terima kasih buat anak-anak muridku yang dikasihi.. Atas pengalaman berharga yang kamu berikan.. Semoga mereka diberkati Ya Allah dan mendapat ilmu yang berharga..


Cikgu sayang kamu.. :)  *Aww~ Touching*


6 comments:

  1. hye , blogwalking jap .
    tolong vote saya dekat http://iownthis87.blogspot.com/2011/07/vote-for-abazilah.html
    tq :)

    ReplyDelete
  2. sedih dan pilu,, lihat mata bundar anak ank murid sewaktu hari perpisahan...bila jumpa di pekan,, diorg tegur,, kita dah tak cam wajah diorg,,,

    ReplyDelete
  3. Badrul Aisyah: betul.. sedih je rasa hati nak tinggalkan diorang. walaupun mungkin tak lama, tapi tetap tinggalkan kesan di hati.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...