Tuesday, June 7, 2011

Percubaan pertama pakai kaftan buat I rasa tinggi!

Assalamualaikum.. Hye.. 


Musim cuti sekolah macam ni, ramai beno yang kawen kan? Setiap hari ma abah ada undangan ke majlis kawen.. Tiba tiba ai plak rasa teringin nak kawen.. Ops! Tehee~


Sabtu lepas anak kepada sepupu I kawen.. Dia buat majlis tu kat Hotel Grand Riverview.. Hadoi.. "Nak pakai baju apa nih.. Nak pakai baju kurung macam dah biasa sangat.." Monolog dalaman I.. Jakun seyh.. Ye laa.. Mana ada selalu ke majlis majlis grand kat hotel bagai camtu kan.. Kat Kelantan ni, selalunya buat majlis kawen kat rumah je.. 


Pilih punya pilih baju dalam wardrobe, akhirnya I decide nak beli yang baru je.. Muahaha! Sebab konon taknak pakai baju kurung, tak grand kononnya.. Hee~ Hari sabtu tu jugak I pergi beli.. Nasib baik sempat.. 




Pilihan I? Kaftan tu haa.. Ni percubaan pertama I pakai kaftan macam ni.. Dan I suka! Sebab I rasa kaftan tu buat I nampak tinggi.. Hee~ Cuma pasni mungkin kena kecilkan sikit kat bahagian pinggang.. Nak nampak lagi tinggi kononnya.. Kalau tak, nampak berisi.. Tapi takpe.. Yang tu untuk persediaan raya laa pulok.. 


Grand ke?? 

Kesian I.. Nampak pendek dalam gambar ni.. Padahal tinggi I mau nye lebih 170 cm kot.. Termasuk dengan heels 3 inci setengah laa.. Ngee~  Tapi, sebab tukang amik gambarnye yang tinggi gilos, jadi camtu laa.. Kami pulak yang jadi nampak renek.. Haha



Nota kaki: I ada 3 pasang baju raya tahun ni.. Wee!


6 comments:

  1. rendah comel apa salahnya.. :D

    ReplyDelete
  2. sila2.. jadi tinggi tu tak pasti, tapi nampak tinggi boleh kot.. :p
    saya pun dah mula berkenan dgn kaftan.. hehe~

    ReplyDelete
  3. sesuai la utk org rendah mcm MK...hehehe

    ReplyDelete
  4. wahhhhhh..nak try gak la..mane thu jadi tinggi jugok..!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...