Wednesday, June 15, 2011

Kereta jatuh dalam air

Assalamualaikum.. Hye..


Dah habis kot demam Piala FA sabtu lepas.. Bagus betul Kelantan ni, kalah menang belakang kira, hari Ahad tetap cuti! HAHA  Yang dah bekerja laa yang seronok.. I yang sedang bercuti EMPAT bulan ni bila bila pun seronok.. Hehe


Dah alang alang cuti tu, kitorang pergi Terengganu.. Kitorang (Ma, Abah, I) pergi rumah pakcik I kat Kuala Berang.. Jauh weyh.. Dekat 3 jam jugak baru sampai.. Mau krem jugak lengan nih haa..


Sebab I pandu PERLAHAN je.. Lagipun, malas nak cari gaduh dengan Bapak Sedara.. Nanti tak pasal pasal kena saman speed trap lagi.. Balik dari KL hari tu pun dah kena saman speed trap kat Bentong.. Melayang 150 hengget.. Ma I laa tu.. Bukan I.. Hoho




Oh pasal pergi Terengganu tuh.. 


Tiba-tiba I rasa macam I ada fobia.. Fobia AIR kot! Tak pun fobia lemas.. Entah.. I pun tak tahu kenapa.. Masa I lalu jambatan Tok Bali Semerak tuh, I rasa macam berdebar-debar kot.. Macam-macam yang terfikir.. 




Kot kot I hilang fokus tetiba, langgar pagar jambatan tu, pastu kereta jatuh dalam air.. Hisy! Nauzubillah.. Tapi, serius ni.. Dah laa kereta kat depan lembab nak mamp**.. Cuak weyh! Terasa lama pulak atas jambatan tuh.. 




Pastu, sekali lagi masa lalu jambatan kat Jeti nak pergi Pulau Perhentian tu.. I rasa berdebar-debar jugak.. Isk! Tak suka laa.. I tak pernah pun rasa macam tu sebelum ni.. 


Adakah ni tandanya I takut air? Atau ada masalah psikologi lain? Oh tidak!! Hilang macho I.. Ahakz..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...