Saturday, June 4, 2011

Pengalaman pertama kali drive Kelantan-KL..

Assalamualaikum.. Hye.. 


Rindunya!! Rindu amat sama belog ini, sama pesbuk.. Seminggu I bertapa kat bukit Puncak Alam sana.. Bosan gle.. Tak ada internet, tak ada Astro.. Nak jalan jalan pun, tak ada teman.. sobs~


Eh! Nak tahu.. I drive sendiri pergi balik Kolumpo.. Ma abah jadi bos dan mem besar.. Ecece~ Hebat sangat la kononnya kan boleh drive Kelantan-KL.. Kih3~




Semalam pun ai jugak yang drive balik Kelantan.. 9 jam weyh! Sampai lenguh bahu I.. Kawan I cakap, lamanya! Dia drive tak sampai 7 jam pun.. Eh bang.. Saya kan perempuan.. Harus lah sopan santun berbudi bahasa walaupun ketika memandu.. 


I drive TAK LAJU  macam tu pun, mem besar dah berbunyi macam siren kat belakang.. Tu belum lagi I drift.. kih3~ Dah laa macam tu.. Kejap kejap jumpa reban ayam bergerak, kejap kejap jumpa kayu balak bertindan tindan atas lori.. 


Nak jumpa jalan landai maunya berjanggut menunggu.. Asyik turun naik bukit je.. Habis?? I nak buat macam mana? Dah macam ulat gonggok pun iye jugak dok membontot lori lori tu.. Berhenti makan solat je pun, mau dekat sejam..


Tak apa laa.. 9 jam pun tak kesah laa.. Janji alhamdulillah dah selamat sampai pun.. :D


10 comments:

  1. tahniah..harap2 bertambahlah konfiden bila drive...

    ReplyDelete
  2. uyc www.doposen.comJune 4, 2011 at 12:27 PM

    wahh jauh 2. sy kl n9 je hehehe. tu je drive paling jauh yg prnh haha :D

    ReplyDelete
  3. kelantan mmg jaouh...

    ReplyDelete
  4. hehe ok laa tu.. jauh jgak.. :D penat drive jauh2.. haha

    ReplyDelete
  5. sbb tu aku slalu naik flight je.. haha kelantan mmg jauh.. tp johor lg jauh.. hahaha~

    ReplyDelete
  6. waaa..hebat blh drive jauh..
    hehe :)

    ReplyDelete
  7. haha tak sangka.. :p

    ReplyDelete
  8. biasa je.. hasil praktis 3 tahun.. :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...