Tuesday, May 24, 2011

10 angan-angan

Assalamualaikum.. Hye..


I nak sambung game 10 Perkara! Dah berkurun kot (sungguh hiperbola), I tak update untuk game ni.. Tapi, I nak mengelat boleh? I nak skip Day 4.. kih3~  Kalau tak bagi pun, I nak skip jugak.. Degil ekk.. :P


Sebagai manusia normal, I ada BANYAAAAAK wishes.. Alaa.. Siapa yang tak kan? Kalau tak, sah korang tak normal.. Hehe~  


Tapi, dia bagi I senaraikan 10 je.. Tak apa.. Meh meh I bagitau.. Kot kot laa ada yang boleh dijadikan hadiah kahwin nanti.. Ops! Haha~


SATU



Wish pertama haruslah menjadi kaya.. Materialistik tak materialistik nye manusia ni kan.. Haruslah! Sekarang ni, harta penting oo.. Nak masuk tandas pun, dulu 20 sen sekali masuk, sekarang dah naik jadi 50 sen kot.. isk3~


Setelah menjadi kaya, maka wish lain pun dah jadi macam taik gigi.. Eh silap perumpamaan.. Hee~  Sebenarnya, I nak cakap, bila dah kaya ni, banyak impian yang kita boleh dicapai.. Macam tai gigi.. Eh tai gigi lagi! Salah salah.. 


DUA



I nak pergi haji.. Nak bawa ma abah sekali.. InsyaAllah kalau dipanjangkan umur kami.. Nih impian sejak kecik kot.. Tapi, bimbang jugak, sebab hati tak suci lagi nih.. Agaknya, kena rendam dalam clorox dulu kot (gurau je)?  :P 


TIGA



Nak kahwin dengan putera raja.. Tapi tu laa.. Putera Charles pun dah curang dengan I.. Dia dah kahwin dengan Kate.. Terpaksa cari putera raja lain laa nampaknya.. Muahaha~  Berangan je budak nih.. 


Tak kisah laa bukan putera raja pun.. I kahwin dengan putera hati I pun dah cukup gembira.. Tehee~ 


EMPAT



I harap keluarga I bahagia gembira sentiasa.. Terus dirahmati Allah dan mendapat hidayah dari Allah.. Ditempatkan dalam golongan orang-orang yang soleh.. Dilindungi daripada segala perbuatan jahat manusia dan iblis.. Amin.. :)


LIMA



I nak Honda CRV.. Mula-mula I fikir nak Honda City.. Tapi, macam kecik laa.. Honda CRV besar sikit kot.. Boleh muat keluarga ramai nanti.. Eh.. Impian jugak tuh.. Hee~


ENAM



I nak sangat pergi bercuti.. Sebab I suka bercuti.. Yea! Bercuti ni tak kisah laa dengan keluarga ke, kawan-kawan ke.. Dalam negara atau luar negara.. Janji pergi bercuti.. 


Sebelum I balik Kelantan hari tu, kononnya kitorang nak pergi Melaka.. Tapi, tak jadi plak.. Sedih tak?? Tak sedih? OK!


TUJUH



Pandai masak sebelum jadi bini orang.. Kang nanti bakal mak mentua I test suruh I masak.. Abes laa.. Sah sah kena reject.. wuu~  Tapi, tak pe.. Yang tu lambat lagi.. Ada banyak masa lagi untuk belajar.. :D


LAPAN



Nak makan kek.. Nak makan puding.. Nak makan tu.. Nak makan ni.. Nak makan semua jenis dessert puas puas.. Tapi, tak nak gemuk! Boleh?  :P


SEMBILAN



Bila I dah kerja sebagai cikgu nanti, harapnya anak-anak murid I semua baik-baik, dengar kata I, dan dapat belajar dengan baik.. I pun nak jadi cikgu yang terbaik untuk diorang.. Amin.. :)


SEPULUH



Sihat wal'afiat.. :) 


6 comments:

  1.  moga2 angan2 jadi kenyataan la ye.. 

    ReplyDelete
  2. insyaAllah.. amin.. =D 

    ReplyDelete
  3.  kita sama2 doa k....(^_^)

    ReplyDelete
  4. insyaAllah.. nnt tolong laa sponsor banyak2 eh untuk merealisasikan impian I tu.. hahaha!

    ReplyDelete
  5. suka crv jgk!! ;)

    ReplyDelete
  6. yea!! geng peminat crv.. hee~  tp nk dapat tu, kna keje bertahun2 dulu br bole bayar kot.. haha~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...