Sunday, April 10, 2011

Rainbow Black Desktop Wallpaper

Assalamualaikum.. Hye.. 


Kali ni I nak kongsi wallpaper untuk desktop yang I rasa sangat laa cun! Bukan filem Cun! ye..  hoho~ I memang suka kongsi wallpaper desktop yang I rasa lawa.. Tapi, I nak bagitau awal awal, gambar tu bukan I punya.. Semua dari pakcik Google.. 


Asalnya I nak bagi credit, tapi sebab dah banyak sangat versi sampaikan I tak tau siapa pemilik sebenar gambar tu, jadi kira halal laa eh.. kih3~ lagipun I dah mengaku awal-awal bukan hasil kerja I.. 


*******


Ni dia.. Kalau berkenan, boleh klik dan save as je.. =)






I suka tekstur dia.. Nampak macam skrin laptop I diperbuat daripada kulit.. Epal tuh pulak terletak cantik kat tengah-tengah.. I suka.. 







Yang ni pun I suka, sebab spektrum warna tu sangat menyerlah pada latar belakang hitam..




*******



Kali ni, memang I pilih tema hitam dan pelangi sikit sikit.. Hitam tu kan menawan.. Warna pelangi pula sesuai sebagai penyeri hari.. hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...