Tuesday, March 15, 2011

Sudoku giveaway

assalamualaikum.. hye.. 


kali ni I tergerak hati nak join satu giveaway sudoku oleh Cik Rosie




ni soalannya..


dan ni jawapan I.. jawapan nih I tulis dalam Excel sebab senang ada kotak siap siap kan.. tengok? bersungguh sungguh betul I nak join giveaway nih, sampai sanggup guna Excel segala.. hehe


sudoku nih syarat dia macam biasa je laa kan..


dalam setiap satu baris, mesti ada nombor unik 1 hingga 9.. 
dalam 9 kotak kecil tu pun mesti ada nombor unik 1 hingga 9.. 

maksud unik nih ialah tak ada nombor yang bertindan.. kalau tak, memang sah-sah akan salah.. 


jadi, ni jawapan I..





dan ni lagu yang I suka.. jadi I tujukan lagu ni untuk Cik Rosie.. hee~


Gift Of a Friend - Demi Lovato




6 comments:

  1. hye sweetie..
    thanks c0z sudi join contest ni..:)
    i dh follow u..

    i ngah review sume nier..heheh
    nanti i bgtau spe menang yer...=P

    ReplyDelete
  2. gud luck dear.. ^__^
    follow you..

    ReplyDelete
  3. hye.. tenkiu jugak sbb follow blog I.. =D
    harapnya menang laa.. hehe~

    ReplyDelete
  4. tenkiu so much dear.. =)

    ReplyDelete
  5. awak menang la.


    http://r0sieee.blogspot.com/2011/03/1st-give-away-aka-contest-from-me.html

    congrate eh.

    ReplyDelete
  6. erk!! hehe
    tenkiu atiqah.. =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...