Wednesday, March 2, 2011

kembali bernafas..

assalamualaikum.. hye..


apa khabar lovey dovey sekalian? jap jap.. nak sapu peluh jap.. eh peluh tak terpercik kat korang kan? hehe kebelakangan nih macam marathon rasanya.. test laa.. esaimen laa.. kerja rumah laa.. presentation laa.. pheww! disebabkan tu, dah seminggu lebih aku tak update blog nih.. sibuk je memanjang.. macam ni lah kehidupan pelajar kan.. ecece ayat novel laa pulak.. hehe oke sudah sudah.. 



dalam sibuk tu, sempat jugak buat banner.. keh3~


walaupun sibuk, nak dikatakan sibuk 24 jam, macam tipu lah pulak.. sebab ada je masa sebenarnya untuk baca blog korang.. setiap hari pun saya bukak belog nih.. tengok apa update terbaru dalam bloglist, dalam dashboard saya.. cuma komen je tidak.. sebab konon tak sempat kan..


lagi satu, hujung minggu lepas, sebenarnya sempat jugak berfoya-foya dengan kakak.. muahaha! yang tu saya cerita lain entri oke.. tengok? bukan laa 24 jam sibuk.. cuma, rasa macam bersalah je untuk luangkan masa untuk tulis blog, padahal masa tu boleh digunakan untuk belajar.. macam poyo kan.. tapi, itulah hakikatnya.. hoho 




walaubagaimanapun, kerja tak jalan jugak.. muahaha! apa-apa je laa minah ni kan.. hehe


tapi, jangan bimbang, jangan sedih.. sekarang saya sudah kembali berbelog!!!! yabeda bedu!! hahaha macam tu sekali seronoknya.. macam pembelog tegar pulak rasanya.. keh3 lebih kurang laa.. tegar?? oh tidak!




pssst.. meh rapat-rapat.. nak bisik sikit.. sebenarnya banyak lagi kerja tak siap nih.. hurmm.. ada fairy tak kat sini untuk tolong saya bereskan kerja nih semua? hehe



2 comments:

  1. berblog macam da jadi nadi kan3..
    :)

    ReplyDelete
  2. betul betul.. tak jenguk belog sehari, dah rindu-rinduan.. walaupun xde apa pun dalam belog ni.. kih3~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...