Friday, February 11, 2011

senyum tanpa gigi.. eh silap.. tanpa nampak gigi lah..

assalamualaikum.. =)


nih aku nak penuhi tag daripada Nana.. klik SINI laju laju okeh.. 


***********


peraturannya kena senyum tanpa nampak gigi.. eh.. aku memang terer lah bab nih.. haha! yang aku tak terer, bila kena senyum nampak gigi.. woh!




tak nampak gigi kan.. mana? mana? haha! 


jadi, aku tag mereka.. 



kalau korang pun reti senyum tak nampak gigi macam aku, wajib klik SINI laju-laju okeh.. sebab segmen nih dia punya.. woohoo!

8 comments:

  1. sy pon pakar jugak kot..tp lepas kena tag,tros jadi x pakar..camne nih?=p

    ReplyDelete
  2. Senyum itu sedekah yang paling mudah!

    ReplyDelete
  3. hey i know where it is!
    12th college UM :)

    ReplyDelete
  4. haha boleh eh jadi camtu.. kalau camtuh, lukis je laa muka azreen xde gigi.. eh silap.. xnampak gigi.. =p

    ReplyDelete
  5. senyumlah.. senyumlah hai che mek molek.. hee~ =)

    ReplyDelete
  6. erk.. da kantoi dengan 2 orang nih.. haha femes yek kolej 12..
    sitinurulafiah dk 12th UM jgak eh.. =p

    ReplyDelete
  7. sama-sama kasih.. kih3~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...