Sunday, February 6, 2011

penghujung minggu

assalamualaikum.. =)


hari ni dah ahad la weyh.. tak sukanya.. kejap je cuti seminggu.. pejam celik pejam celik dah sampai ahad.. 





paling tak best, esok aku ada presentation.. lusa dah start buat eksperimen sains.. tulat ada satu esaimen kena hantar.. day after tulat, entah laa.. yang lagi cun, aku tak buat siap pun lagi kerja tuh semua.. muahhaha! cun tak?




oh.. malam nih aku naik bas balik KL.. tuh yang aku tak tenang hidup lately nih.. aku cuak gle lah setiap kali terpaksa naik bas.. dah berkurun weyh aku tak naik bas.. takut.. huhu~ memang laa ajal maut di tangan Allah.. tapi, perasaan tuh, cuak jugak weyh.. huhu [baca konflik dalaman]


lain kali kena beli tiket flight awal-awal.. tak boleh bertangguh dah.. kalau tak, kena naik bas lagi.. cuak.. kali nih aku terpaksa naik bas sebab tiket flight mahal glos! tuh yang aku usha 5, 6 hari lepas kot.. memang laa mahal kan.. sebab tuh aku kata lain kali kena cepat cepat.. ingat tak, kata orang-orang tua, jangan tunggu lama-lama, nanti diambil orang.. hahhh! macam tu laa.. hehe~


apa-apa pun, hari nih dah hari akhir aku kat rumah.. kena siapkan esaimen sikit.. makan semua yang ada.. tengok tv puas puas.. haha! aku cakap macam nih, macam aku nak pergi berhijrah ke gua pulak.. =p




doakan keselamatan saya yek kawan kawan lovey dovey sekalian.. doakan saya selamat sampai.. tenkiu so much.. =)

3 comments:

  1. nak cuti lame bleh, tunggu cuti ujung taon.
    :D

    ReplyDelete
  2. ujung tahun pun xcuti lama gak.. eh mana ada ujung tahun.. ujung sem ada laa.. =p

    cuti ujung sem kali nih lama.. yea! hehe~

    ReplyDelete
  3. eiksnoName.blogspotFebruary 6, 2011 at 4:35 PM

    wahhhaaaa...nice...selamat naek bas.,...esyad malam esok naek bas...kes xdok tiket ke KL.,...hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...