Thursday, February 10, 2011

15 Post Challenge.. Do you dare?

assalamualaikum peeps.. =)


2 hari lepas aku jalan-jalan belog yang singgah belog aku.. dan jalan punya jalan.. ternganga jap tengok entri terbaru dia.. oke oke hiperbola sangat lah kan.. hehe sebenarnya aku tertarik dengan apa yang dia tulis tuh.. klik SINI


yang buat aku tertarik tuh, sebab cuma ada 15! biasanya orang buat cabaran macam nih untuk daily post kan.. tapi, aku tak mau tak mau.. aku nak tulis sesuka hati bila aku nak tulis.. boleh? kalau nak tetapkan setiap hari tuh, aku rasa susah jugak nak tercapai.. tak sempat dowh.. sobs~


lagi satu, cabaran-cabaran tu tak laa berat sangat untuk kepala aku nak fikir.. kang nak tulis satu entri pun, ambil masa berjam-jam.. kalau boleh, nak jadi macam Ben Ashaari je.. tulis entri 5-10 minit je kan.. keh3~ 


*********


ni lah cabarannya.. 




berminat? jom laa join aku.. =)


*********

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...