Tuesday, January 11, 2011

pakai cara gadis 20-an..


20-an ke?


hari nih penat amat.. T_T


kelas baru habis pukul 8 malam tadi.. woh! dah laa masa dalam kelas tuh, perut sakit glos sebab lapar.. tahap kebuluran daa.. nasib baik dia tak nyanyi nyanyi dalam tuh.. kalau tak buat malu je.. huhu~ balik balik tadi terus pekena kuew teow kungfu.. fuh.. lazat tak terkata, sebab lapar sangat.. semua layan.. haha~ 


malam ni malas sangat nak bawak belog jalan jalan.. esok laa eh dearie, saya balas kunjungan korang.. malam nih penat woh! kelas dari pukul 10 pagi tadi.. tapi aku hepi nih! sebab bukak belog tadi, tengok ada 10 lagi kawan setia.. terima kasih banyak banyak.. kalian dah gembirakan hari saya yang penat.. hoho~ eh.. apasal ayat tacing sangat nih.. oke oke.. cool.. hee~


**********


hari nih, aku buat pembaharuan imej.. aku pakai skirt! muahaha! gelak laju laju.. dah lama aku cari kekuatan nak pakai skirt nih.. hari ni baru dapat.. dah hampir setahun kot beli skirt tu! hoho~


sebelum nih memang dah pernah pakai skirt, tapi yang warna putih kosong.. bukan yang bercorak macam nih.. hehh! aku memang tak reti lah nak bergaya nih.. tapi kesah apa dakk.. kita yang hasilkan fesyen.. bukan fesyen yang buat kita.. =D






nota kaki: aku rasa aku nampak tinggi bila pakai skirt.. nak pakai skirt selalu lah macam nih.. hoho~ eh! tapi jangan salah faham kata aku mintak puji.. tak lah! tapi, kalau nak puji juga, aku tak halang langsung.. muahahha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...