Thursday, January 6, 2011

murah berbaloi baloi!

semalam dah mula UniEdu-Book Fair kat UM.. walaupun tajuk dia macam cuma jual buku buku ilmiah je, salah sebenarnya! banyak buku yang dijual.. selain buku ilmiah, ada buku motivasi, novel english.. novel melayu pun ada.. tapi, yang aku perasan terbitan KakiNovel, kalau tak silap.. peminat Alaf21 jangan hampa ye.. pergi MPH sudaa.. haha~ tapi, memang banyak lah! buku Michael Jackson pun ada! siapa peminat Moon Dance Michael Jackson sila menari tarian bulan sekarang.. kih3~




nak tahu apa yang lagi seronok??? potongan harga sehingga 70% kot untuk kebanyakan buku kat situ.. contohnya, macam novel yang aku beli nih, Remember Me? by Sophie Kinsella.. harga asal dia RM 89.90, tapi aku beli RM 19.90 je! murah kan? lagi satu, novel yang aku beli nih kulit tebal (hard cover), dan besar! hahahaha macam buku kanak-kanak pulak besau besau gitu.. hoho~




sebenarnya kan, ada je novel nih yang soft cover.. harga kalau tak silap, lebih kurang 34 hengget.. jadi, aku tangguh dulu nak beli novel tuh.. tengah jalan jalan pusing pusing dewan tuh, tiba tiba kawan aku ternampak novel hard cover nih.. fuh! memang seronok laa.. ye laa kan.. jarang boleh dapat buku kulit keras yang murah.. kulit tak keras pun lagi mahal weh.. 


selain novel macam yang aku beli nih, ada banyak lagi novel murah murah.. tapi bukan novel terpakai.. 3 hengget ada, 5 hengget ada.. mula mula aku tak percaya bila tengok harga dia.. tapi, serius nih! tapi, semua novel english laa.. ada 3 rak besar kot.. oke teruja!


selain buku, ada jugak barang barang komputer, ICT macam tuh.. banyak barang lah barang komputer yang ada.. kawan aku beli pendrive sebijik.. harga pun agak murah kot.. kawan aku beli black ink catridge 60 hengget.. murah laa kan? tapi, aku tak pasti betul tak harga tuh lebih murah ke tak, sebab aku tak beli apa apa.. muahaha!




kat luar dewan tuh pulak, ada banyak gerai.. lupa pulak nak snap gambar.. ada gerai tudung, selendang, baju, beg.. macam macam! bantal pun ada.. haha~ tapi, selendang banyak gilos! ada jugak yang berkenan, tapi bila fikirkan aku dah ada semua selendang untuk match dengan semua baju, terus mood down.. hahaha~ takpe laa.. tak baik membazir ye tak.. =D


oh.. sebelum terlupa, kat luar dewan tuh jugak ada trak Pizza Hut dan Body Shop! *teruja*






nota kaki: eh apsal aku macam teruja beno cerita pasal UniEdu-Book Fair nih.. macam aku je urusetia program tuh.. muahaha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...