Tuesday, January 11, 2011

mencari 10 kawan comel dan hensem..

asyik bagi award kat orang je.. aku pun nak jugakk.. muahaha! tapi, aku bukan suka suki godek godek Google image eh.. award nih datangnya daripada Ira Mohd.. yang sebenarnya datang daripada Pakcik Im.. hoho~


*********




kalau nak orang follow kamu balik, meh jawab tag nih.. kih3~ 


*********


eh alamak! ingatkan boleh ambil gitu je.. rupa-rupanya kena jawab soalan jugak.. oke oke baiklah.. hoho~ angguk kepala..


*********


1) Ucapan anda?
- terima kasih banyak banyak banyak banyak buat Ira Mohd sebab tag saya.. eh berapa kali banyak daa.. baideway, saya follower kamu ke 608! hee~ kepada yang baru nampak kewujudan award nih, jom lah follow! muahaha! tapi tiada langsung sebarang paksaan.. =D


2) Berikan 4 ciri girl/boy idaman untuk dijadikan wife/husband?
- eh.. bukan setakat 4.. 10 pun boleh! hehe~ kalau tak percaya, baca nih >> pencarian Mr. X.. =D


3) Berikan 1 tips untuk kekalkan relationship korang dengan partner korang?
- ermm.. saya sebenarnya tak berani nak jawab soalan nih.. tapi, saya rasa sabar kot.. betul tak u?? kih3~


4) Pernah anda jumpa doa pendekat jodoh & putus cinta?
- belum pernah.. erm.. taknak putus cinta boleh? huu~


5) Letak 10 link pilihan anda & tell them, they won this award..

eh kalau nak tag blogger lain, maksudnya kena tag yang belum follow belog saya lah kan.. hee~







nota kaki: masih dalam pencarian 2 kawan comel dan hensem..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...