Tuesday, January 4, 2011

Lucky Is Rezeki Giveaway

mukaddimah
hari nih saya nak join EMPAT giveaway ye.. EMPAT! jadi, sila bersedia mental dan fizikal.. hehe~
********
mari mulakan dengan marathon giveaway hari nih.. EMPAT ye.. haha~
********

sesuai dengan nama tajuk, harapnya ada laa rezeki makan biskut cip coklat macam kat bawah nih.. sebab saya memmmmaaaaaaang suka makan biskut cip coklat macam nih.. eh ni bukan bodek tauhu tahu.. sungguh! tak tipu nih.. keh3~
tapi, kena jadi pemenang utama dulu laa kan baru boleh dapat biskut tuh.. puh kiri puh kanan.. mintak mintak ada rezeki.. amin.. =D

klik SINI kalau nak biskut macam tuh jugak.. tapi kalau tak klik pun tak apa.. lebih baik... muahahahhaha! gelak tak senonoh! tak ada laa.. gurau aje.. hee~


tapi, sila klik dengan niat murni hanya sebelum 31 Januari 2011, jam 5 petang ye.. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...