Saturday, January 1, 2011

karangan pertama 2011



tak mampu nak tulis apa apa.. sebak sebab dah masuk tahun baru.. entah kenapa.. sob3~ mungkinkah sebab dah bertambah lagi usia? atau sebab esok dah TERPAKSA balik UM?? haish.. sebak neyh.. 


*********


siapa yang tengok bunga api semalam?? eh lupa nak tanya, korang dok kat mana? ada bunga api tak kat tempat korang? kat Bachok nih ada jugak 4, 5 kali dum dam dum dam.. tapi, malas nak keluar tengok.. woh!





semalam tengok countdown 2011 kat tv3 je.. sambutan tahun ni kat i-City kan.. penuh dengan lampu lip lap lip lap! seronoknya! bukan seronok sambut tahun baru, tapi seronok tengok lampu warna warni lip lap lip lap macam tu.. macam hidup dalam gua jek, teruja bila tengok lampu banyak banyak.. haha~




u.. i cilok gambar nih dari album u.. tapi, letak watermark i..  jangan marah eh.. nanti cepat tua.. kih3~


aku agak mesti ramai yang keluar semata mata nak tengok bunga api kan.. ada sorang tuh, siap naik ke bukit semata mata nak tengok bunga api.. katanya dah lama tak tengok bunga api.. semangat! haha~


*********


tak ada yang lain pun 1 Januari 2011 nih.. cuma tarikh kat desktop berubah.. tarikh kat skrin handphone berubah.. azam masih sama juga.. yang tu kita cerita lain kali kalau aku rajin.. muahaha~


oh! hari ni, kakak aku dan keluarga dia balik Kelantan.. tadi kitorang pergi jemput diorang  arr kat airport beramai ramai.. ramai sangat tu tak laa.. 4 orang je pun.. ngee~


*********


01.01.11


lawa jugak tarikh nih.. ada ke yang kahwin hari nih? eh ada laa.. tadi kan, masa nak pergi airport, nampak ada majlis kahwin.. wah2! pandai pilih tarikh kahwin eh.. hehe~




yang lahir tarikh 1 Januari, SELAMAT HARI LAHIR buat kamu.. moga tahun ini membawa beribu ribu lemon pengertian dan keistimewaan.. =D




*********




HAPPY 2011 everybody! 

have a great year ahead.. 
may your dreams come true..
do not naughty naughty! 




nota kaki: saja je letak 2011 tuh 2 kali.. sebab comey sangat! fuh2~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...