Monday, January 3, 2011

Jakun pertama kali menang..

assalamualaikum wahai rakyat jelata..hehe~ poyoz siap rakyat jelata bagai.. fullstop titik noktah.. amboih amboih.. mentang mentang nak memartabatkan bahasa melayu, siap alih bahasa semuanya.. bangga tak? kalau bangga, sila tepuk tangan.. =p


eh.. tepuk tangan pun, tepuk juga.. tapi, jangan lupa jawab salam aku.. tak baik tahu.. hee~


*********


baideway, bulan lepas kan, aku kan, ada sertai satu giveaway nih.. sila rujuk SINI.. saja saja lah menyemakkan diri.. sebab hadiah dia comey.. kalau tak comey tak join punya.. kih3~ eh.. tak ada laa kejam sampai macam tuh sekali.. gurau gurau aje.. jangan marah eh.. nanti rongak, tak chomey daa.. hee~


nih laa giveaway yang aku maksudkan.. eh cop! giveaway dalam bahasa melayu apa ye? bagi-blah.. boleh?




pastu kan, satu januari rituh kan, aku kan, konon konon laa kan pergi cek line kat belog beliau kan.. kot kot laa kan dah tahu siapa pemenang kan.. arghhhhhh! kenapa banyak sangat kan nih.. ada tak terdetik dalam hati korang macam tuh? kalau ada, diharap bersabar eh.. sebab aku teruja lebih nih.. nampak tak keterujaan aku nih?? nampak tak?? =D


haa.. tengok punya tengok, jeling punya jeling.. nahh!!




terkedu, ternganga, terjuling semua lah.. nasib baik tak terjojol biji mata je.. eh terlebih hiperbola pulak.. sebenarnya terkedu.. tak pernah pernah aku menang apa apa giveaway atau contest sepanjang aku tulis belog nih, kau tahu???! bila dah menang sekali nih, terus teruja sampai tak sanggup nak melompat.. huh! melampau betul minah nih kan.. sabo je laa.. jakun seyh.. hahaha~



apa apa pun, terima kasih banyak banyak lah buat Malek Ku sebab sudi bagi hadiah hari jadi kat i.. buat susah susah je.. muahaha~ terima kasih juga buat random number generator sebab pilih nombor sebelas.. tanpa anda siapa lah saya.. fuhh! macam ucapan pemenang Anugerah Skrin giteww..


eh.. lupa nak promote.. sila lah anda semua ke belog beliau >>> Life is Unpredictable

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...