Wednesday, January 5, 2011

Iphone 4 ke Blackberry Torch??

Iphone 4 ke Blackberry Torch?? arghhhh! buntu nih! sila lah tolong saya buat pilihan, sebab dua dua cun.. dua dua hensem.. dua dua menarik tertarik kau memang deboom! 




agaknya macam nih ke apa yang terdetik dalam hati, minda, sanubari SyedMuzammir yek? takpe takpe saya faham.. sebab saya pun pasti akan jadi buntu macam nih kalau saya kaya suatu hari nanti.. 


eh! tapi, kalau saya kaya SUATU HARI NANTI, sudah pasti laa akan wujud smartphone yang lagi smart, yang lagi canggih, yang lagi hensem, yang agak agak boleh buat jadi pakwe no 4.. arghhhhh! buntu! siapa 3 pakwe selain tu, sila jangan tanya.. =D


sebenarnya tadi aku nak tulis pasal benda lain, tapi terjumpa pulak contest SyedMuzammir nih.. singgah sini kejap ye.. hee~




ini laa SyedMuzammir yang aku dok pum pam dari tadi.. beliau nih konpius nak pilih antara Iphone 4 atau Blackberry Torch.. 


tapi, bagi saya lah kan.. kalau SyedMuzammir nak bagi saya percuma salah satu, saya akan pilih Iphone 4.. tapi, kalau nak bagi PERCUMA DUA BIJI HENPON sekaligus, saya akan pilih dua dua lah.. muahaha! gurau je.. =D




jadi, saya kunci jawapan saya ye En. SyedMuzammir.. saya pilih Iphone 4! isk.. toksah laa dok pening pening lagi.. angkut je terus Iphone 4 tuh.. hehe~



nota kaki: tarikh tutup untuk luahan pendapat adalah pada 22 Jan 2011 ye.. sila klik header belog beliau jika ingin meluahkan perasaan pendapat.. =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...