Thursday, January 6, 2011

anugerah terindah..

setiap kali bukak belog, benda pertama yang pasti akan nampak ialah followers.. pastu, mesti tiba-tiba, eh alamak! dah lama tertangguh nak tulis pasal nih.. arghh! hari aku tekad kena jugak tulis pasal nih.. wahh giteww~




**********


sebenarnya, aku nak berterima kasih sangat sangat kat semua yang sudi jadi kawan setia dunia maya aku.. yang sanggup tekan kotak follow tu.. 



tak kesah laa korang follow belog aku atas dasar 'i follow u, u follow me' ke.. eh macam iklan syampu pulak.. atau korang memang suka tulisan aku, belog aku.. tak kesah laa.. korang tetap menggembirakan hati aku setiap kali aku bukak belog nih.. walaupun cuma TIGA puluh puluh, bukan tiga puluh ratus, aku tetap gembira! hehe~




masa aku ada 200 kawan setia..




300 kawan setia..




sekarang aku ada 324 kawan setia!


ye tak ramai.. tapi, aku gembira! hehe~


tenkiu so much! again! =D



nota kaki: aku ada letak link belog mereka kat sidebar belog aku nih, my Fr!eNds~.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...