Friday, January 21, 2011

25 Random Things About Syarafina Zaini

katanya, 




jadi, aku tag Roket Kertaz, sebab beliau dah tag aku.. hee~


**********


1. nama internet aku ialah eiysya.. nama bukan internet, hahh! itu yang kita tak tahu.. muahaha~



2. aku suka movie yang ada unsur sci-fi, fantasy, aksi, kereta.. kalau kereta Mr. bean, aku tak layan ye.. ahakz~ senang cerita, aku suka movie macam Transporter tuh.. best wa cakap lu! *sengih lebar lebar*




3. aku suka movie Disney, bukan disney yang kartun telinga bulat tuh.. Mickey Mouse lah! tapi, movie yang selalu TV3 tayang masa cuti sekolah, pukul 10 tuh.. wah! siap hafal kan.. kalau nak tahu, tu lah hobi aku masa kecik.. hafal intisari rancangan.. hehe~


4. aku suka tengok orang pakai lawa lawa.. tapi, aku nak pakai sendiri tak berani.. bila nak datang berani nih?




5. suka Hello Kitty! wallpaper desktop aku pun Hello Kitty.. hehe~




6. bukan peminat pink tegar, tapi baju pink aku melebihi baju warna lain.. camano tuh?? 



myvi limited edition nih lawa kan? aww! tergoda sampai meleleh air liur.. yucks!


7. sangat suka kek batik, tapi dalam setahun sekali pun belum tentu boleh makan kek batik.. huhu~




8. aku rasa aku jenis tersusun.. organized person laa kalau tak faham.. aku tak suka folder kat desktop aku berterabur, aku tak suka ada banyak banyak folder kat desktop.. semak! macam tu laa lebih kurang.. tapi, kalau datang malas die..... haha~


9. suka KUMPUL majalah Dara.com.. dah berlambak! aku mula kumpul sejak tahun 2009.. tapi, semua majalah tuh memang masih nampak baru.. luar dalam.. tak ada conteng apa apa.. sebab aku belek sekali dua macam tu je.. lagi satu, aku memang jenis sayang buku.. hee~



macam ni laa lebih kurang.. [credit]


10. aku tak pernah pergi reunion.. sebab tak pernah ada reunion pun.. T_T 




11. aku suka belog.. entah kenapa.. setiap hari mesti bukak belog nih.. padahal tak ada apa apa pun.. pulak tuh, update nya seminggu cuma 4, 5 kali je kot.. hoho~


12. aku sangat sangat sangat PANTANG bila orang tertidur atau tiba tiba senyap masa cakap atau chat dengan aku.. haish! kalau mengantuk, cakap! kalau ada hal, cakap! jangan buat orang tertunggu tunggu.. benci geram tahu!


13. suka bergambar, tapi tiada kamera.. sedih kan? nangis lah gini~



 kamera lego pun jadi lah kan.. sobs~ [credit]


14. setakat hari ni, aku dah pernah guna 9 henset.. rekod pertama masa darjah 6.. woh! 



kalau tak silap, ni lah henset pertama yang aku guna.. tu pun dah bangga kemain.. kah3!


15. suka makan keropok goreng.. suka sangat! pernah sekali tuh, dah macam mengidam pulak.. asyik terbayang keropok je dalam kepala.. isk3~


16. suka bawak kereta.. hehe~ bukan laa bawak tu maksudnya junjung atas kepala.. sewel ke hape kan.. maksudnya aku suka pandu kereta laa.. isk.. ada jugak orang macam ni kan..


17. tak boleh tidur kalau tak baring.. hahh! sebab tu laa jugak aku tak pernah tidur dalam kelas.. bagus kan ada habit macam tu.. hehe~




18. suka makan.. bukan makan orang oke.. tapi, dalam sehari, mungkin sekali je kot aku makan.. huhu nih bukan kes diet ke apa, tapi malas nak pergi kafe.. isk3~


19. suka kucing.. tapi, aku fobia dengan bulu kucing.. nak tahu.. masa aku kecik kecik dulu, aku pernah ambil kain buat alas untuk dukung kucing.. haha sengal.. 



dalam kenangan..


20. yang nih aku tak pasti kenyataan ke mitos.. aku nih jenis yang berjimat cermat.. err.. kenyataan kot.. =D


21. aku tak pernah hafal laluan tren kat KL nih.. setiap kali nak naik tren, mesti kena tengok peta.. heh! jangan tak tahu.. aku ada satu peta tren kat KL dan Selangor dalam purse.. hehe~



macam ni laa lebih kurang.. aku dapat masa awal tahun lepas.. RapidKL bagi.. hehe~


22. aku ada seketul Teddy bear-comel-kaki besar-tangan bulat-gebu gebu! hehe~ 




23. diam bila marah.


24. suka ketawa-gelak-senyum-sengih.. kalau kau perasan, dalam belog aku nih, banyak sangat unsur unsur ketawa.. walaupun tak lawak, aku tetap gelak.. hehe~ hahh! macam sekarang laa.. =D 

jangan pulak korang ingat huhu haha hihi tuh bunyi monyet dalam hutan.. syipak mahu?! (sepak laa! buat buat manja sikit pun dah tak faham.. sedih laa macam nih..)


25. aku ambil masa 2 hari untuk siapkan entri nih.. susah woo! nak jawab exam pun tak susah macam nih sekali tahu..


~SEKIAN~


**********


maka, haruslah tag 25 - 1 = 24 orang.. (aku dah tag Roket Kertaz awal awal tadi) isk! nih lagi satu susah nak buat.. hoho~ aku main redah je laa eh.. 


walaupun korang dah pernah buat, tinggalkan laa link korang kat bahagian komen entri nih.. aku nak baca.. seronok jugak baca pasal orang lain nih.. hee~


yang belum buat lagi pasal nih, kopi pes syarat kat atas tuh (right-click gambar tuh) dan buat tajuk "25 random things about me".. pastu, tinggalkan link korang kat bahagian komen entri nih jugak.. 


tang tajuk tuh aku saja je suka suki tukar jadi "25 random things about Syarafina Zaini".. kalau korang nakal macam aku, tukar laa jugak.. hehe~ nakal laa sangat kan.. =p


aku tag mereka.. =)

Yuyue
Ana
11 Natasya
12 Farhah
18 Dilah
23 Ferra
24 Alissa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...