Saturday, January 29, 2011

2 juta straw hasilkan logo 1 Malaysia!

Salam 1 Malaysia.. patriotik sikit sebab nak cerita pasal isu patriotik kan.. hehe~ cerita nih dah tertangguh lama sebenarnya.. tapi, tak basi lagi kot.. 


kalau nak tahu, pada minggu lepas, ada satu logo 1 malaysia kat court Kolej Raja Dr. Nazrin Shah.. besar woo! aku tak pasti laa berapa ukurannya, tapi logo tuh dibuat menggunakan DUA JUTA straw merah, biru, putih, kuning.. wow! memang hebat lah kan.. 


agaknya pagi petang siang malam Skuad Prima dok bertungkus lumus siapkan logo 1 Malaysia nih.. tapi, diorang bukan buat saja saja nak perabih keringat tahu.. ciptaan logo nih sebenarnya mendapat pengiktirafan daripada pihak Malaysia Book of Record! majlis penyerahan sijil tuh diadakan pada ahad lepas.. tapi, aku tengok dari atas je laa.. tak dijemput kan.. haha



pandangan dari tingkat 9 KK-12.. 



pasukan SUKSIS berkawad..







nota kaki: gambar diambil menggunakan kamera handphone je.. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...