Monday, December 27, 2010

Tukar header blog..

selama ni, aku selalu jeles bila tengok header blog orang lain lawa lawa.. ada yang diorang buat sendiri.. ada yang ditempah.. tak mahal pun kalau tempah.. tapi, kalau boleh aku nak buat sendiri.. lebih puas hati.. kot.. sambil boleh belajar untuk gunakan adobe photoshop nih.. macam yang aku bagitahu sebelum nih..


kalau korang perasan, header belog aku nih dah bertukar.. kalau tak perasan, cepat scroll up sekarang.. iye sekarang! ngee~ 


nih header belog aku sebelum nih.. tak ada apa pun.. aku guna default je sebab tak reti nak reka header sendiri.. 




pagi tadi, aku dok godek godek, singgah menyinggah kat belog orang lain.. pastu, terjumpa pasal Pencarian 10 Header Blog Tercantik oleh 2day Blogger.. lepas tu, terus semangat berkobar kobar nak buat header untuk belog nih.. wah giteww! hehe~


maka terjadi laa header macam nih..




dan macam nih..




lawa tak?? lawa tak?? alaa.. cakap laa lawa.. peliss.. ambik hati laa sikit.. sikit je dah laa.. nak kongsi dengan insan lain lagi nih.. hehe~ pape pun, walaupun simple je, tapi gembira weyh boleh buat header sendiri.. =D


seronok jugak rupanya buat header nih.. ralit beb.. haha~ masa aku buat tadi, aku main tekan tekan ikut sedap hati je.. berdasarkan pengetahuan asas yang aku belajar beberapa bulan lepas.. selain tu, aku jugak tengok tutorial oleh ikahoneybunny.. kalau korang nak hias hias belog, boleh tengok tutorial kat belog beliau.. banyak tutorial berguna kat situ.. 




nota kaki: mood buat header belog masih berkobar kobar nih.. hoho~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...