Saturday, December 11, 2010

seronok kalau indah macam ini selalu kan..




seronok tak seronok kalau tengok makanan indah macam ni selalu? walaupun sekadar salad dengan sengkuang dengan tomato dengan lada benggala.. memang sudah indah dipandang.. belum lagi terasa indah di mulut.. nyum nyum..  


macam tu sekali warna mempengaruhi hidup kita kan.. cuba kau tengok masakan warna senada aje.. setiap hari! bosan kan? 


pendek kata, hidup kita ini walau bagaimana sekali pun, warna warni itu pasti mencorakkan hidup seseorang.. 



nota kaki: apa warna kegemaran korang? =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...