Thursday, December 2, 2010

cuma tinggal sehari!

semester 5 cuma tinggal SEHARI sahaja lagi! *sengih lebar lebar* iye.. iye.. dah..dah.. jangan gosok mata banyak-banyak sebab tak percaya ..  sebab itulah kenyataanya!


jadi marilah belajar dengan tekun hari ini supaya dapat mengakhiri semester 5 ini dengan gagah perkasa esok.. eh silap.. dengan maju jaya.. hehe~ maju itik maju.. 





maka, pukul 5 esok, akan berakhirlah semester 5 ini.. yahoo!






isk.. saja je kan ulang banyak banyak kali.. ye laa.. takot takot korang tertinggal perenggan satu, boleh baca di perenggan kedua.. kalau tertinggal jugak, boleh baca perenggan ketiga.. kalau korang terlepas pandang lagi bahawasanya semester 5 aku cuma tinggal SEHARI sahaja lagi, sila baca SEKARANG! iya.. sekarang! hik3~





baiklah.. saya mahu pergi belajar sekarang setelah tidur hampir dua jam.. woh! orang lain take a nap.. aku take a sleep.. ish3~



buhbye~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...