Tuesday, December 28, 2010

Saya blogger Kelantan!

musykil tak? musykil tak kenapa aku buat entri nih? musykil tak tetiba je jerit SAYA BLOGGER KELANTAN?? tak musykil? oke sila scroll down untuk baca selanjutnya.. paksa rela nih.. keh3~


dah 2, 3 hari aku dok tengok blogger dok jerit jerit saya blogger selangor! lah.. saya blogger pahang! lah.. ingatkan saja saja jerit tak tentu hala, rupa rupanya ada dulang dalang di sebalik pinggan mangkuk.. hehh! peribahasa merapu meraban.. kalau orang DBP baca, sah sah menangis diorang nih.. ha ha~ gelak jahat sket.. tak pe kan? =p




dalang nya tak lain tak bukan Blog Pilihan Malaysia 2010.. femes amos sungguh Blog Pilihan Malaysia 2010 akhir akhir nih kan sejak Pencarian Blog Pilihan Malaysia 2010..


************


SAYA BLOGGER KELANTAN!





heh!! tak payah laa jerit banyak banyak kali kan.. T_T


nama saya Syarafina Zaini.. aww tetiba guna 'saya' kan.. macam suci murni sungguh.. hoho nama manja saya eiysya.. nama tak manja pun eiysya jugak.. muahaha~ saya masih BUJANG ye abang abang.. tapi.. saya tak berniat nak cari bakal suami pun.. jadi tak ada borang untuk anda isi.. (perasan sikit) hee~


kalau nak kenal kenal, kontek kontek sila emel saya di esya_lady90@yahoo.com.. AMARAN! jangan emel bahan lucah, bahan tak senonoh, serta surat berantai seperti kaki jadi tempang kalau tak forward emel korang sebab itu berdosa oke! anda juga bakal di buang kelaut serta merta! fuh! penat rupanya bagi amaran keras nih.. taip sekali nafas je sebab amaran keras kata kann.. *hembus nafas puas puas* 




oh lagi satu.. kalau sudi nak tambah saya jadi kawan awak sama ada di yai emm (eh apasal tetiba eja macam baru belajar menyebut nih??), atau nak skodeng facebook saya, sila beritahu anda adalah blogger yang datang dari blog saya oke.. sebab saya ni penakut sikit.. sekarang kan, ramai orang yang terlebih berani.. woh!




di Kelantan nih, kalau korang lalu Bachok, sila lah ingat saya.. sekali lalu, sekali ingat.. dua kali lalu, empat kali ingat, oke.. wah giteww.. siap main ganda ganda bagai.. hehe~ tempat tinggal pun kat Bachok laa.. oke aku bagi hint.. 5 km dari Pantai Irama.. 


yang menarik pasal Bachok, ermmm.. mesti laa sebab ada aku kan.. muahaha! perasan oke.. sila layan je.. hehe ada Pantai Irama.. dulu dulu memang terkenal jugak laa Pantai Irama nih.. tapi, sekarang dah berlaku kemusnahan kat pantai tuh sejak musim tengkujuh kalau tak silap.. masa bulan penuh, air laut naik sampai atas jalan raya.. padahal, jarak gigi pantai dari jalan raya memang jauh laa.. pantai pun luas je dulu dulu.. 





tapi, tuh cerita dulu dulu laa.. masa aku kecik kecik cinonet lagi.. sekarang nih pantai makin terhakis.. air laut makin naik kot.. turun benteng je, jalan depan sikit dah sampai gigi pantai.. benteng tuh pun sebenarnya untuk menghalang hakisan.. 




lagi satu, kalau korang peka dengan berita semasa, kat Bachok nih jugak adalah tempat cari gali minyak terbaru! berita selanjutnya, pergi cari sendiri.. muahaha~


itu sahaja untuk pengenalan.. eh.. kalau tak faham jugak aku tengah merapu meraban apa nih, sila kelik kelik sini.. eh silap.. SINI! jangan marah, nanti rongak.. hee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...