Saturday, December 4, 2010

MAHA 2010



Sabtu bosan.. huhh! nak tau.. tadi awal awal pagi lagi aku bangun dengan semangat nak pergi ke MAHA.. sebab janji dengan kawan pukul 9 kan.. jadi pukul 8.30 tuh memang dah mandi segala.. tinggal nak bersiap je.. pastu postponed pukul 10 sebab kawan aku tengah mengemas lagi.. tak kesah laa kan pukul 10 pun.. kira awal laa lagi.. jadi, aku main main dulu.. tengok facebook.. tengok blog.. tengok gosip.. tengok emel.. dah macam macam buat.. 


bila dah dekat pukul 10, cakap pukul 11 pulak.. oke fine.. tak pe.. kira sempat make up lama lama.. bersiap lama lama.. pilih beg lama lama.. woh! bunyi macam banyak beg je kan.. hehe pastu bila dah pukul 11, katanya baru tengah bersiap.. grr! terus hilang mood nak jalan jalan.. T_T pukul 11.30 pun tak datang lagi.. pastu, aku terus cancel.. malas daa nak pergi.. 





tambahan lagi, MAHA tuh apa sebenarnya??? apa yang best sangat dengan MAHA??? serius aku tak ada idea langsung pasal MAHA nih.. yang aku tahu pasal pertanian.. ekspo antarabangsa.. dan RAMAI orang.. memang aku tak suka tempat ramai orang sebenarnya.. lagi lagi bila dah petang, mesti panas kan.. kira puteri lilin lah ni.. muahaha~ oh! dan JAUH.. dari UM ke Serdang weii.. fuhh.. jadi, oke sekian.. saya tak jadi pergi MAHA.. terperap kat bilik aje lah hari ini kiranya.. nak ajak seseorang jalan jalan tempat lain pun, tak ada orang nak temankan.. wuu~ macam ni laa nasib.. 


sebelum habis exam, berkobar kobar nak habiskan exam cepat cepat.. bila dah habis exam, terus kekontangan idea nak buat apa.. kekontangan = bahasa tingkat tinggi ye.. bot bot kecil sila jangan guna.. kih3~



nota kaki: korang buat apa hari ini??


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...