Tuesday, December 7, 2010

lelaki hot berkulit mulus..

mulakan hari ini dengan senyuman main dengan anak buah bulat bulat comey lotey lagi berkulit gebu.. eyh.. ingat anak buah tuh perempuan ke nak kulit gebu gebu.. tapi ini serius yaww! budak lelaki pun ramai apa yang berkulit gebu putih cerah licin.. aww.. tergoda.. oke oke tamau main daa.. buat maklung-man, anak sedara saya ialah bayi EMPAT bulan ye.. jadi harap maklung kalau kulit beliau memang putih gebu lembut lembut.. hik3~ 






suara beliau pun mengalahkan Justin Bibir Bieber ye.. halus mulus lembut lembut giteww.. tapi, awas! bila beliau kelaparan, masyaAllah! bergegar isi telinga.. fuhh!


oh.. perenggan pendahuluan pun dah panjang seruas jari.. jadi, mari ke tujuan utama entri ini ditulis.. saya sudah meninggalkan UM! hoyeah hoyeah! alahh.. cuti 3 MINGGU je pun.. tak payah nak kecoh kecoh kan.. huk3~ apa  apa pun, semalam dah pulang meninggalkan UM dan segala isinya sendirian kesunyian tanpa saya.. kih3 perasan secara semula jadi.. =p 


semalam kan, mula mula plan nak bawak balik kereta memandangkan akan bercuti 3 minggu.. nanti tiada siapa yang akan meng'hot'kan kereta saya.. woh! saja je nak tulis hot kan.. gedik.. haha tapi, bila saya keluar nak isi angin tayar kat Shell, sudah pukul 5 petang, maka ramai ramai pakat berpusu pusu di atas jalan raya sambil makan jem anggur.. woh! 




sekadar hiasan...


jadi, tak jadi nak bawa balik kereta sendiri, lalu tumpang kereta kakak sebab kereta beliau besar, kereta saya kecil.. manual pulak tu.. penat nak tekan clutch dan brek bergilir gilir bila dah jem macam tu kan.. tapi, sebelum tuh sempat pergi pasar malam Kerinchi, beli nasi kerabu.. kih3~ 




nota kaki: hari dah tahun baru.. jadi, apa hijrah anda? 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...