Wednesday, December 8, 2010

jangan terlebih konfiden!

mengantuk.. gara gara bangun awal seperti mahu pergi bekerja.. woh! baideway, pagi tadi aku dengan abah ikut kak long pergi kerja, sebab nak pergi ambil kereta kat kolej aku.. tapi, yang tak bole blaa, aku memang konfiden gle ahh ingat jalan nak balik rumah kan.. alih alih dah sampai Batu Tiga, terlepas lorong.. kah3 






patutnya masuk tol Ebor Utara (kalau tak silap), tapi terlajak sebab serius aku tak ingat langsung pasal lorong tuh.. dalam ingatan aku, lepas belok kat stesen komuter Batu Tiga tuh, terus masuk highway.. rupanya kena susur kiri sekali lagi, baru masuk highway.. adoi.. bila dah terlepas lorong tu, baru teringat balik pasal lorong tuh.. padahal dah berapa kali ulang alik dari UM ke Putra Height.. 


nasib baik arr abah ingat jalan alternatif.. kalau tak, haru jugak laa.. kiranya hari ini aku belajar perkara baru.. jalan alternatif nak pergi Putra Height! maksud aku, jalan selain ikut Puchong dan tol Ebor Utara.. kih3 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...