Saturday, December 4, 2010

harga minyak RON 95 pun dah naik?

patut laa semalam bila aku isi minyak tak penuh.. biasanya isi 30 hengget dah full tank.. semalam tak penuh pun.. aku naik hairan lah jugak.. tapi, tak tahu lah pulak harga RON 95 dah naik semalam.. bila baca blog orang lain, baru tahu.. sungguh ketinggalan zaman.. haipp! oh.. ada yang kata pukul 3 semalam dah start naik? 




sebelum ni pengguna RON 97 yang heboh harga minyak naik.. hahh.. sekarang bot bot kecil sila rasakan kenaikan harga ini.. keh3 hehh.. apahal kau gelak haa budak??? cis! oke oke.. tamau gaduh gaduh ye.. tak elok.. hik3~


oh.. baideway, saya pengguna Kancil je.. tu pasal guna RON 95 je.. kalau saya guna BMW 5 series, dah terang terangan lagi bersuluh lagi pasti saya akan gunakan RON 97 ye.. saya mahu power! kih3




oh berangan jap.. ada ke lelaki kaya yang mahu sponsor BMW 5 series ye? paling tak pun, bagi hantaran sebijik tu je pun takpe.. tak kesah.. muahaha



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...