Saturday, December 4, 2010

bila dah cuti..

3 Disember sudah berlalu! yea2.. seronok.. tapi, bosan dah mula menguasai diri.. macam yang aku cakap sebelum ini.. sebelum habis exam, sebok dok hitung hari nak habiskan exam.. bila dah berlalu, terus jadi perempuan melayu terakhir kan.. wah.. gituu.. kih3~ betul laa.. sebab bila dah habis exam, dah tak tahu nak buat apa.. buku tak payah belek.. homework tak ada.. assignment tak ada.. oh aku gembira! hehe





eh tadi cakap pasal ekk? adoii.. aku selalu terkeluar topik.. hee~


hahh.. bila dah habis exam ni, kiranya akan terperap dalam bilik je laa.. esok baru balik rumah.. tu pun balik rumah kakak dulu.. parents aku pun masa cuti sekolah ni, dok ulang alik aje Kelantan-KL..


hahh! lagi satu.. kakak aku pun dah booked nak suruh jaga anak dia.. fuhh! aku cakap, kalau jaga sekejap je boleh laa.. kalau sepanjang 3 minggu aku bercuti nih, nak kena jaga anak dia je, aku tak mau.. dah laa cuti ciput je weyh! tak boleh.. tak boleh.. freedom is my right, my choice.. kih3~



Hariz 



Hanna and Danish


nota kaki kiri: malasnya nak kemas barang! BANYAK kot barang sepanjang semester ni.. disuruhnya pulak kemas bilik.. tapi, nasib baik jugak laa, kolej benarkan simpan barang kat bilik.. cuma perlu KEMAS.. oke oke saya kemas.. huk3~

nota kaki kanan: padahal nak tulis benda lain, tapi tertulis pasal lain.. aiseh~



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...