Thursday, November 25, 2010

nama aku S.Y.A.R.A.F.I.N.A!!

aku tengah pelik nih.. korang pelik tak??? mesti korang pelik kenapa aku pelik kan.. aku pun pelik dengan apa yang aku tengah pelik nih.. isk3~ 


ok2.. dah..cukup! kang ada yang datang sukarela babab aku kang.. tamo..tamo.. 


ni haa.. aku pelik kenapa orang selalu konpius nama aku jadi syaFARIna.. padahal nama aku SYARAFINA.. serius aku pelik weyh! dari dulu kot.. cikgu aku kat sekolah dulu pun selalu tersasul panggil aku syaFARIna.. lecturer aku pun selalu tersasul panggil syaFARIna.. pastu, sekarang pun ada orang silap tulis nama aku syaFARIna.. kenapa eh?? serius aku pelik dengan korang!


dulu kan, aku selalu terfikir, diorang ni pelat ke.. tak reti membaca ke.. tak pun, mata tak boleh sync dengan otak dengan mulut, lalu tersasul jadi syaFARIna.. serius aku fikir macam tuh dulu.. memang bengang ah.. lebih kurang macam ariffshah jadi arif shah lah kan.. tu boleh tahan lagi laa, silap tulis je.. tu pun beliau dah bengang satu kampung kan.. yang ni silap tulis, silap sebut! woh! serius aku pelik dengan korang!


nama aku SYARAFINA weyh!! S.Y.A.R.A.F.I.N.A!! adoi.. kang jadi lain makna nama aku.. siapa nak tanggung?? hahh.. jawab2.. tak patut korang tau.. lariterkedekkedeksambiltutupmuka huk3~



nota kaki: jangan nanti bakal suami aku pulak yang tersasul sebut syaFARIna masa akad nikah dah laa.. kalau tak, haru weyh.. kawen tak sah.. huhu


nota kaki lagi: dulu aku pernah ada adik angkat nama Syarafina.. hee~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...