Friday, November 26, 2010

ada emosi?

Mari mengenali emosi..


emosi sekarang: 
HUHU

kenapa HUHU?? sebab aku tengah tiada perasaan.. eyh2.. tapi, bukanlah maksudnya aku nih tiada perasaan sampai sampai sanggup bunuh semut.. hehh korang nih.. (alamak.. dah terbunuh semut sekor.. tu lah.. siapa suruh menyemak dalam mug aku lagi.. padan muka! hahhh.. kan dah tukar jadi monster tuh..)


emosi sekarang:
HAHA

rasa macam tergelak sorang sorang.. bole?? mesti ada yang cakap "suka hati kau lah labu.." ada kan?? kan?? alaa.. jawab je laa ada.. kan senang.. jangan nak cari gado bole? tak baik tau.. wee~ =p


emosi sekarang:
HEHE

hahh.. dah sengih sorang sorang pulak dah budak nih.. tengah menungkan apa lah agaknya tu..




opss~



emosi sekarang:
HA HA

terasa macam nak gelakkan diri sendiri.. wuu! nangisss~




emosi sekarang:
tettt..

tamau cakap dahh.. woh! 



jangan sakit hati eh.. meh nak bagi i lebiu sikit..


BESARRR punya i lebiu! hik3~




hint: aku baru lepas habis exam Kimia tadi.. wuu~




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...