Friday, October 29, 2010

photoshoot SEP-ian UM

semalam meriah!!!


tak menyesal tinggal nota kuliah untuk exam petang tadi semata mata mahu bergambar.. siap gosok baju, make up segala.. haha~


jadi, mari mulakan dengan Bismillah..

jom layan!




aku suka gambar ni.. hehe~






bakal bakal cikgu matematik, kimia, biologi, fizik anak anak korang..sila bersiap sedia ye.. :p

oh! cepat cari aku kat mana.. bole dapat hadiah topup sehengget.. haha~





cenonet jek.. cepat cari aku kat mana.. hadiah up jadik sehenget lima posen.. jangan lepaskan peluang anda.. :p





universiti terchenta! =)





lokasi seterusnya..
abes setiap ceruk chekgu chekgi nih bergambar.. bak kata cikgu lelaki kat depan tuh, selagi belum cukup 200 keping, jangan berhenti! gile kemaruk.. muahaha





jenuh photoghrapher suruh candid.. cenggini jugak jadinya.. pendidik yang sopan.. anak anak, sila tiru kami.. =p

cewah.. siap panggil anak bagai.. see? dah cakap dah..penuh sifat keibuan aku nih..ahakz.. oh! dah ada yang termuntah ke?? sila basuh sendiri sisa anda yekk.. aku tak bertanggungjawab.. lalalaa~





sopan lagi.. sila kepit ye anak anak.. kang masuk angin, kembong pulak.. (:-")




lentok.. lentok.. ngeh3~




comel je kan lelaki lelaki itu pakai pink kan.. macam macho jek.. redha je lah korang.. haha~





nota kaki: pictures creditted to Atiqah & Kak Reen..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...