Tuesday, October 12, 2010

fresh new look..

nampak tak?? perasan tak???

rupa belog --{@ syaRafiNa's sTory B0ok @}-- bertukar lagi!

yeay!





lawa kan kan kan template baru nih?? *wink2* simple je.. tak nampak macam crowded sangat.. pulak tu, siap ada pink rose segala.. woh! kononnya girlish lah sangat kan.. kih3~


tercapai jugak niat terpendam aku nih.. dah lama kot nak tukar template belog nih..bosan ahh asyik guna yang sama jek.. aku nih memang jenis cepat bosan kot.. profile picture kat facebook pun dah entah berapa kali tukar.. isk3~


hahh!! apa ekk aku cerita tadi?? oh! dah ingat.. semalam kan, masa aku dok godek godek template website, terjumpa template Simple Rose ni.. suko den! time tu jugak tukar.. yang jadik banyak kerja sikit, sebab kena susun balik kedudukan widgets tuh semua.. sebab sebelum ni kan, aku guna template yang ada 3 columns.. sekarang tukar yang 2 columns.. berterabur lah jadinya widgets tuh semua.. tapi, ok laa..puas hati.. hehe~



now, say babai to old template (coffee desk)




and, say hye to this fresh new look of
--{@ syaRafiNa's sTory B0ok @}-- !!





wee~!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...