Tuesday, October 12, 2010

Foto Posing Raya Contest

join contest jom!!! hik3~

(macam senang hati je kan..semalam tukar template blog..hari ni join contest pulak..hoh! =p )









semalam aku terjumpa contest nih by Lisa..


cuba tengok tajuk.. teruja tak??? ki3~ (perasan lawa *wink2*)



dah tengok posing raya cik Lisa kan.. meh2 tengok gambar raya aku pulak.. ngee~






hoh! budak mana sememeh nih!


gambar pertama tuh, gambar raya kelima.. tengah tunggu photographer datang, untuk ambil gambar keluarga.. tapi lambat bebeno! sebelum cair make-up aku, bergambar sendiri laa dulu pakai compact camera.. wee! oh.. bulat boolat yang aku dukung tuh, nama dia Aarief Danish.. bukan anak aku! anak saudara okayh.. yang sorang lagi tuh, Hanna Sofea..anak saudara jugak.. comey kan kami, macam che su mereka.. lalala~


gambar HOT tuh, masa jamuan raya kelas kami.. HOT kan?? macam hot.fm.. eh tak.. =p


gambar ketiga yang konon ayu macam nak jumpa mak mentua tuh, masa hari raya pertama.. kakak aku yang cakap macam tuh.. haha~



dah2.. jangan telek lama2.. kang terpikat, susah aku nanti.. haha~

wekk! PERASAN boleh? =P




kena tag 2 orang eh? nah! hehe~






nota kaki: dah follow Lisa..





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...