Saturday, October 2, 2010

brUNCH

betul ke orang kata, jangan makan megi dekat2 nak exam camnih? sebab nanti jadi tak pandai??


tapi, aku degil jugak.. setelah berbulan-bulan tak terai makan, hari ni aku gagahkan diri untuk keluar bilik, isi air dalam water heater, panaskan air, bukak plastik megi, buh dalam bekas, tuang air.. taraa!! dah boleh makan megi.. siyes pemalas budak neh..sampaikan kena gagahkan diri segala.. lalala~


eh2..tertinggal.. buat air milo sekali.. breakfast kan.. kena laa minum milo.. supaya sihat dan cergas setelah menggagahkan diri makan megi yang penuh dengan segala harem perasa perisa tuh..





order siap!!

tiba-tiba aku rasa sakit gigi lepas makan megi nih.. pehal haa?? side effect pertama eyh??





stok makanan buat si kuat makan.. tapi, hakikatnya, yang luak, biskut raya tuh jek.. ngee~ gemok ah kau pasni.. malam-malam tym bosan mati kutu tak tahu nak buat apa, trus ngap biskut raya.. adoi..





dutch lady honey tuh baru beli pulaks..tapi, tak bukak plastik pun lagi.. sebab milo lagi tertarik menarik kau memang deboom!





stok megi yang aku beli 2 ke 3 bulan lepas.. entah.. oat krunch tuh pun fevret aku, selain biskut raya.. sedap woh.. aku nak beli yang coklat, tapi tak ada.. apo lah carrefour nih..


sekian laporan brUNCH pada hari ini.. =)



nota kaki: tahu ke brUNCH tu apa??


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...