Thursday, August 26, 2010

don't call it a burden.. but consider it as a responsibility ..

aku ada banyak cerita sebenarnya..tapi, aku selalu postpone nak tulis kat sini..sebab busy gilak wohh!! test memanjang..assignment memanjang.. haishh.. tak suka ar..huhu




nampak dakk??? jadual aku untuk 2 bulan tuh..ogos dengan september..yang highlighted dengan color pink tuh due date untuk submit assignment..kiranya lab report pun termasuk golongan tuh skali ar..kerja wajib hantar..yang color kuning tuh untuk segala bagai test.. yang macam color oren tuh, tutorial..


banyak kan petak yang ada color tuh?? pendek kata, setiap minggu memang tak sunyi arr dengan tests, assignments, lab reports.. busy wohh!! busy.. aku rasa lah kan, semester ni ialah semester paling busy sepanjang 5 semester aku kat UM nih.. semua assignment kena hantar awal semester..kalau sebelum ni, dekat2 orang sebok nak exam, baru kena submit..baru sebok nak kalut..haha tapi, semester ni, awal2 lagi dah kalut..




nampak tak test 2 september tuh, lecturer postpone, sebab ada orang bagi alasan nak balik..awal gilak kau balik yek.. tapi, test 3 september tuh, no choice.. yang tuh, kitorang mintak tangguh dari 27 ogos.. bole mereng kot kalau satu minggu penuh dengan test.. huk3~


aku rasa lah kan, sem nih paling tak dakk life.. tak pergi mana2 pun.. pergi melawat mid valley pun baru berapa kali jek.. klcc baru semalam bole jejak kaki pertama kali.. masjid india tuh toksah kata laa.. tak ada jejak pun.. haishh.. (mode: redha..)


ohh..part cuti balik raya tuh paling syok ahh~!! cuti 2 minggu beb..muahaha




"oOo..balik kampung..
oOoOo..balik kampung"


tapi, yang spoil tuh, mai jek, trus kena hantar assignment.. ada test lagik.. hancur harapan beraya dengan riang gembira.. T_T

pedulikan..muahahahhahaha~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...