Sunday, August 8, 2010

bun roti buat lapik punggung



teka apakah bonjol-bonjol seperti bun roti di atas???



haaa~!! kalau nak tahu, tu lah bun lapik punggung yang saaaangaaaat selesa..nampak tak kemelampauan di situ?? kusyen bun tuh sangat selesa sampaikan tak perasan panjang bebeno aku tulis word sangat tuh..hehe~


memang sangat selesa~!! kalau tak percaya, pergi beli satu..haha~


sebelum ni kalau duduk lama atas kerusi, mesti sakit punggung.. sekarang tidak lagi..hehe nampak macam bun kan?? alahhh..bun roti tuh.. sedap weyh kalau buat cicah air teh 'o'.. feuww~!!


baru beli petang tadi..tu lahh yang kemaruk semacam..dari tadi duduk atas kerusi nih, tak mau bangun..haha




aku nak bagi nama bun lapik punggung lah kat usyen tuh..hehe


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...