Wednesday, August 4, 2010

2 happy things ~ college and shawl.. =)

it has been quite ages since i left this blog without update..tu lahh..mood nak tulis cerita tak datang2..ke mana lah agaknya beliau menghilang..huhu~


banyak benda yang berlaku dalam hidup aku sebenarnya..dah 3 minggu aku start kuliah..minggu pertama je pun dah dihujani hujan batu assignment..datang bertimpa2..haha minggu ni aje aku kena submit satu assigment, satu lab report serta 2 tutorial..tsk2~ makin hectic sekarang..


tambah2 lagi sebelum ni aku busy pindah barang masuk kolej..oh ye..aku dapat stay kolej untuk term ini..gembira~!! thank you to those yang terlibat..i really appreaciate it dan akan dikenang sampai bila2..touching plak..haha~ sekarang aku stay kat kolej 12.. kolej yang student PASUM meninggal minggu lepas..al-Fatihah..


ada ke patut someone pesan kat aku, jangan lompat balkoni..haha~ surely, i won't do that..tingkat 9 dude~!! hilang akal ke hapa nak lompat2..ni bukan cerita kartun spiderman yang boleh main lompat2, hayun2..haha~ thanks baideway, for reminding me supaya tak jadik spiderman..i know you love me..hehe~



the picture was stolen taken from Fairiz page (or whoever the picture belongs to) =D


but, the view is still the same..tinggi kan?? luckily aku tak gayat..haha~


sekarang dah siap kemas segala, and already start my life as a college's student again..college here means hostel lah..we don't call UM as kolej baideway..haha~


selain tu, sekarang musim konvokesyen kat UM..and for sure, we aren't that excited about this convocation thingy, tapi kami suka bila musim konvo sebab ada FESKUM, which stands for Festival Konvokesyen UM..haha memang ada banyak gerai..tapi, aku rasa tahun ni, gerai yang dibuka tak sebanyak tahun2 lepas..mungkin sebab kawasan kat UM ni banyak sangat under construction..tak cukup tanah nak buka gerai banyak2..haha~




walaubagaimana pun, until now, aku dah beli satu shawl dan satu pashmina for myself..quite happy myself..hehe =D tak pernah plan pun nak beli sebenarnya, tapi TERbeli..sebab dah berkenan at first sight dan memang dah lama nak cari shawl warna tuh..ingat kat orang je ke boleh jatuh cinta pandang pertama..shawls pun boleh tau.. hik3~






green~!!
yes!! i know~ =D


i realize something here..sekarang ni aku sangat berminat dengan shawls, pashminas, dan cardigans..dasyat kan?? hari tu pun, aku beli cardigan secara online kat sini..cardigan puffy sleeves dia tuh lawa sangat..aku beli yang turquoise green tu..hehe~ and i love it so much~!! =p




tapi, aku takkan regret beli tuh sebab aku tahu aku akan pakai untuk jangka masa yang lama selagi tak rosak..hehe~ sebenarnya aku ni agak penyayang dan akan jaga my thingy elok2.. =)


tu je kot yang aku nak cerita buat masa sekarang..lain kali corat coret lagi..hehe~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...