Tuesday, July 13, 2010

Third year.. First semester.. First day..

mari kita mulakan dengan perkataan SEMALAM..


semalam..aku tak jadi balik Vista..sebab kak long malas nak hantar..aku pun malas jugak nak balik sana sebenarnya..hehe~


pagi tadi, ingatkan nak bawa si kancil ke Vista..tapi, terlewat bangun..terlewat geliat..terlewat mandi..terlewat make up..terlewat breakfast..segala bagai lewat..plan awal, nak bertolak pukul 6.30 pagi..sebab kelas pukul 8..alih2 pukul 7 lebih baru bertolak dari Putra Height..haha


at last, aku pergi sekali dengan kak long je laa..senang..tapi, masuk jek federal highway, stuck weyh.. jammed gle..




dan....pukul 8.20 pagi baru sampai kelas..1st lecture pun dah lambat..nasib baik lecturer tak kata apa-apa..sorry lah doc..tak sengaja..hehe =D


hahh..lagi satu, kelas aku pagi tadi, 5 orang jek..final..sampai akhir sem pun, 5 orang tu jek yang akan tercongok dalam kelas tuh..kagum tak?? haha kelas bukan main besar..boleh muat sampai 30 orang kot..tapi, student ciput jek..huhu~


chubby gilak.. T_T



jadi, petang tadi aku balik rumah kakak aku lagi laa (ada orang jeles)..wahahaha~




nota kaki : tiba-tiba suka tulisan ni..hehe~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...