Sunday, July 18, 2010

kereta dah siap repair~!! yea~!! =)

lama betul aku tak online.. kat rumah Vista tuh tak ada internet connection..nak bawa laptop ke kampus pun susah..lagipun, minggu lepas aku tak ada kereta..belum ambil kereta dari rumah kakak aku..sebab kereta tuh belum dibaiki sepenuhnya..ada few things lagi kena repair..


jadi, hari ni aku balik rumah kakak aku untuk hantar kereta tu ke pusat servis Perodua Putra Height..sebenarnya minggu lepas kitorang dah hantar kereta tu ke workshop, tapi bukan pusat servis Perodua..unfortunately, dia cakap diorang tak boleh siapkan dala masa terdekat sebab tak ada spare part..jadi, tak semua yang boleh repair macam hon dan brake..penting tuh..






tapi, bila kitorang hantar ke pusat servis Perodua, kejap je boleh siap..huhh..patutnya, dari awal lagi kitorang hantar ke Perodua..tapi, tak apa laa..as long as, kereta tu dah dibaiki..hehe~


sekarang, hon dah elok..brake pun dah elok..dan pagi esok dah boleh dibawa balik Vista..yeah~!!! i like it~!! hehe~







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...