Sunday, July 4, 2010

the funny truth about us.. ^_^

ingat tak sebelum ni aku ada tanya siapa pernah ada hobi mengumpul biodata kengkawan?? yang cerita pasal buku biodata, yang masa kita budak-budak dulu, suka beno minta kawan-kawan tulis biodata diorang dalam buku kecil comel kiut kita..ada kan?? kan?? hehe


tak nak dah cerita pasal tu..ni aku nak cerita, dulu kan masa aku tingkatan 2, aku ada 2 orang adik angkat.. weettt~!! weetttt~!! pasal apa, dulu time sekolah, macam jadi trend, senior ambil junior jadi adik angkat..aku pun ambil laa 2 orang junior jadi adik angkat aku..tamak..tamak..tak cukup satu..haha~


adik angkat aku ni sorang, nama serupa macam aku..Syarafina..Nur Syarafina..mula-mula aku panggil Fiena..blurr jugak nak panggil apa, sebab tak ada orang panggil aku dengan singkatan dari nama Syarafina..lepas tu, diorang tukar nickname..panggil Syara pulak..kekok kejap..huhu tapi, sebab tu boleh sangkut kot..sebab nama sama..naif betul..haha yang sorang lagi nama Siti Rohamizah..paggil Are.. lawa je adik-adik angkat aku ni..macam kakak angkat dia laa kan..har3~




tapi, tak lama pun kitorang berangkat2 ni..sebab Syara bertukar ke MRSM..sekolah aku dulu, sekolah kawalan jugak laa..SMK Dato' Ahmad Maher..kemasukan Form 1, semua student 4A dan 5A..jadi, possibility untuk ke boarding school tu memang ada..aku je yang terlepas pandang..huk3~ NO REGRET!!


tang mana dah aku cerita tadi?? ohh..Syara bertukar ke MRSM..lepas tu, kitorang terus lost contact..maklum laa..Form 1, mana ada handphone lagi kan.. Are pulak tak ke mana-mana..walaubagaimana pun, tetap jugak kitorang tak berangkat lama-lama..huhu pakat busy dengan life and friends..bukan laa lupa..tapi, jadi kurang rapat..huk3~


ada jugak aku minta diorang tulis biodata dalam buku kecil comel kiut aku tuh..hehe~


~Are~


tapi kan, ada satu funny truth about us..yang sebenarnya, adik angkat aku yang 2 orang tu lagi tua daripada aku..kah3~


tak faham?? cenggini ceritanya..masa aku Form 2 dulu kan, umur aku baru 13 tahun, dan aku lahir pada 28 Disember 1990.. lewat gile kan? Syara pulak lahir 8 May 1990..Are lahir 6 Januari 1990..cepat kira siapa paling muda di situ??? AKU!! wahaha~ cuma aku senior diorang.. tu aje bezanya.. gedik nak beradik angkat..padahal nya aku lagi muda.. tapi kan, lama jugak laa aku simpan rahsia umur aku tu..shhh~!! haha




sekarang dah lost contact dengan diorang..tapi kan, baru-baru ni aku terjumpa facebook Syara time dok godek godek facebook..rupanya dia sekarang tengah buat preparation ke Jepun..huhu~ congratz to her.. cuma facebook Are yang aku tak jumpa..tak ada facebook ke budak ni??? *thinking*







nota kaki: korang pernah ada adik angkat tak?



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...