Friday, July 9, 2010

From ordinary to glitterati..

minggu lepas, aku update blog..pasal apa ntah..lupa..dah siap publish, nak lah ping kat innit.nuffnang.com selain gengblogger..


dia minta aku log in..okay..aku log in..try banyak-banyak kali, tak dapat..cuba lagi..tak dapat jugak..pastu, dia suruh aku cek akaun aku nih glitterati ke tidak..


erkk??? dah bertukar jadi ordinary????? kenapa??!!! rasanya tak ada pun iklan selain nuffnang yang aku letak..adoyai..sampai hati arr anak tiri kan aku..


tapi kan, hari ni gelihati glitterati tu dah kembali..fuhh..fuhh..




nota kaki : eyh2..halal tak kalau aku ping entri-entri lepas ke innit? hehe~
tak kira!!! nak jugak!! lalalalla~ =D


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...