Saturday, June 19, 2010

mum..nak handphone baru~!! please~!! please~!! :(

ini update kisah sedih lagi menyayat hati..

tanggal 19 Jun 2010, tamat lah sudah riwayat beliau..setelah 2 tahun lebih berkhidmat dengan aku..menghubungkan aku dengan dunia luar..terutama di saat keluarga jauh di mata..beliau sangat setia berbakti..

namun, kini tidak lagi..tengah hari tadi, beliau jatuh menyembam lantai konkrit..lalu, tanpa disangka..




beliau retak seratus.. T_T (air mata menetes)


SKRIN HANDPHONE AKU DAH PECAH~!!!!! *sigh*


apa nak dikata..mentang-mentang aku dok sebok merayu kakak aku nak beli handphone baru, kau awal-awal lagi dah bunuh diri yek..kecewa lah tu konon..aku merayu jek..belum tentu dapat.. sekarang aku tak ada handphone daa..pinjam kakak punya lah kejap.. T_T





handphone ni aku beli 10 April 08..hari ni dah 19 Jun 2010..2 tahun 2 bulan lah jugak dia sempat temankan aku..


isk..nasib baik no telefon aku simpan dalm simcard..kalau tak haru..gambar-gambar kena transfer masuk miss lappy laa.. T_T


mode : redha~ Y_Y



nota kaki : sebab tu orang kata, kalau nak beli yang baru, jangan cakap depan yang lama..nanti dia merajuk..nahh~!! sekarang dia dah merajuk..ni bukan setakat merajuk..dah bunuh diri..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...