Thursday, June 10, 2010

surat selamat tinggal buat abang Pakwe.. =)

9 jun 2010

sayangku abang Pakwe..dah 2 tahun saya kelek awak ke sana ke mari..saya sayang betul dekat awak..sampaikan saya takut gile kalau saya lakukan sesuatu yang boleh buatkan awak tinggalkan saya..sebab saya tak sanggup nak ulangi lagi untuk kedua kalinya..


sayangku abang Pakwe, terima kasih sebab setia dengan saya hingga akhirnya..namun, sayangku abang Pakwe, hari ini, saya terpaksa tinggalkan awak..sebab dia dah tak bagi kita bersama lagik..huk3 esok saya akan kahwin dengan abang pakwe saya yang baru..dia yang suruh..saya buat-buat tak nak..padahal, dalam hati melonjak kegirangan..hehe~


maafkan saya abang Pakwe..hari ini hari terakhir kita untuk bersama..selamat tinggal..jaga diri baik-baik ye sayangku Pakwe..


sebab mulai esok, saya sudah punya ini..




hik3..surat cinta tak seberapa aku untuk abang Pakwe tu sebenarnya surat khas untuk lesen P aku yang tamat tempoh hari ni..dan petang tadi, aku dah buat lesen memandu baru..hehe~


aku tak boleh tunjuk lesen P aku kat sini, sebab mak cik yang kat kaunter tu dah gunting lesen aku..aku yang nak tukar lesen memandu, dia yang excited lebih..wahaha tak ada laa..melampau laa kalau macam tu kan..sebenarnya tadi, dia tanya aku nak guna gambar baru atau gambar yang digunakan di lesen P tuh..aku cakap laa nak gunakan gambar yang kat lesen P tuh, sebabnya kan..aku tak berkenan dengan gambar yang aku ambil semalam..tak lawa banget.. (macam laa gambar ni lawa sangat..haha)


sejak semalam aku tension sebab fikirkan gambar yang tak lawa tuh..sebab kan, lesen ni kan untuk seumur hidup..kalau guna gambar yang tak lawa, nanti seumur hidup pun akan guna lesen yang gambar tak lawa tuh..huk3 sebab tu, bila makcik tu tanya nak guna gambar sedia ada kat lesen P tu, aku terus setuju..tanpa fikir panjang..macam orang mengantuk, disorongkan bantal..hehe




kalau korang perasan kan, gambar ni senget sebenarnya..har3 tak pa laa..yang tu tak penting..yang penting, tuan gambar..(mode: perasan) ahakzz~





8 comments:

  1. @si tedi, boleh buat contoh karangan putus cinta tak? haha~

    ReplyDelete
  2. @intanurulfateha, bukan ke stiap kali nak renew lesen, dah xle tukar gambar? lgpun, buat apa nk buat bnyk kali kan..huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...