Friday, May 28, 2010

Result semester 4

*quick update*

result exam semester lepas dah keluar~!! ni result untuk semester 4 yang lepas..aku dah habis tahun 2 rupanya..cepat betul masa berlalu kan?

by the way, i was kinda surprised bila tengok result tu.. sebabnya kan, aku ingat aku takkan dapat anugerah dekan semester ni.. memandangkan test dengan exam untuk subjek kimia analisis dan alam sekitar sangat laa teruk..jadi, aku ingatkan paling tidak aku akan dapat B untuk subjek ni..tapi, at last, aku dapat A-..syukur ya Allah..

sebenarnya, dari minggu lepas aku dah tahu result untuk sesetengah subjek..yang aku tahu, probability A..alhamdulillah..aku sedih betul bila dapat tahu carry mark aku rendah..pastu, exam pun ada yang tak confident dengan jawapan..

few days after, aku dapat tahu result untuk 4 subjek pendidikan aku..ada 1 B+..frust jugak laa sikit..memandangkan subjek tu 3 jam kredit..


kesimpulannya, aku tersenarai dalam senarai dekan..alhamdulillah..ni 1st time dapat dekan sebenarnya..memandangkan dekan di UM adalah 3.75 ke atas..jadi, sebab tu aku sedikit teruja..walaupun result aku taklah hebat sangat..but, as a starter, ok laa kan..hehe~ harapnya, exam yang mendatang pun akan berbuah lebat, malah lebih lebat.. =)




nota kaki : ma abah selalu harap aku dapat 4.00..haha berangan..berangan..sebabnya time kat PASUM dulu, aku dapat 4.00..UPSR 5A..PMR 8A..SPM 10A..jadi, diorang fikir, kenapa di universiti, tak boleh dapat 4.00? susah..susah.. T_T

16 comments:

  1. Wow, still in dean list. Congrats..

    ReplyDelete
  2. in dean list!! what a good result...

    ReplyDelete
  3. congratess! bestnye dapat dean list... hope aye pun dapat dean list.. wish me luck k

    ReplyDelete
  4. @jfook, thanks.. =)

    @nina nurziana, insyaAllah.. =)

    @v!vi@n, thank God..hopefully, next time pun will b in dean list again.. =)

    ReplyDelete
  5. @liyana aziz, teruja seyh..hehe~ insyaAllah..semua usaha keras akan membuahkan hasil yg baik.. =)

    ReplyDelete
  6. singgah balik...ermmm...kamo um amek aper? aaa..susanyer nak dekan...3.75...kami uitm just 3,5 aje...tp susa gak nak tembus dekan..ahahahaha

    ReplyDelete
  7. @nas, amik course sains dgn pendidikan..major math, minor kimia.. =)

    ReplyDelete
  8. tahniah...
    time belajar manfaatkan sebaik mungkin sebab nanti bile dah abis study..mula la konon nak rindu zaman belajar..hehe...

    ye..masa begitu cepat berlalu jika kita tak pernah memikirkan soal waktu.

    ReplyDelete
  9. waah...hebat sungguh junior fak sy nie..tahniah2..teruskan kecemerlangan anda.. =)

    ReplyDelete
  10. @Cik Norfa, terima kasih.. =)
    tu common lah kan..dah selalu dengar..bila dah keluar skola, keluar uni, mst akan ckp rindu zaman tu..hehe~

    ReplyDelete
  11. @akmar waldorf, tenkiu~!! hehe =)

    ReplyDelete
  12. @areev19, haha belum cukup hebat sebenarnya..tapi, allhamdulillah.. =)
    tenkiu~ =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...