Friday, May 21, 2010

aku kembali.. =)

dah lama aku tak update blog aku nih..sibuk giler kot..
banyak benda berlaku dalam hidup aku seminggu dua ni..


..pertama..

sekarang aku tengah bercuti~!! that's the best thing happened.. =)
aku balik 10 mei aitu..with izati..
seronok okayh boleh balik..wee~
kalau tak silap perkiraan, aku akan bercuti selama 7 minggu..sekejap kan?? apasal laa dia tak bagi cuti 3 bulan..huhu


burung besar bawak kami balik..kami ke'happy'an..har3~




..kedua..

aku dengan rasminya menjadi pengasuh tak bergaji anak-anak buah aku..dah laa hariz nakal gile..kadang-kadang rasa geram terlampau jugak laa..dah kerap sangat dia kena marah..memang aku rasa kesian jugak lah kan kadang-kadang..
tapi, tension weyh..yang si kecik Hanna pulak 2,3 hari ni asyik nak orang dukung aje..

tapi, lately, dah 3 hari aku tak jumpa diorang berdua..rindu jugak laa sama teddy bear comel a.k.a Hanna dan Hariz..




bersambung..

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...