Tuesday, April 6, 2010

teacher..please understand me~

apa perasaan menjadi pelajar kepada lecturer yang tidak mengaplikasikan teori-teori psikologi bila mana beliau mengajar kami tentang psikologi..

mengajar teori-teori psikologi bagaimana mahu handle pelajar apabila menjadi guru kelak..

oh my..

aku memberontak..
tapi, secara dalaman..

rasa nak marah..
but, he is a lecturer..
and i still respect him as a lecturer..
yes, i do..
but, please..

please..
understand us..

i know he is smart, intelligent..
or else he won't get his PhD..kan??

6 comments:

  1. pernah ada pengalaman begini juga..
    end up, x paham apa2 langsung..
    yang masih ingat, cuma teori behaviourisme..guna anjing sbagai contoh tu..yeke?? ntah..lupa dah..hoho~

    ReplyDelete
  2. tu laa..geram bila lecturer sdiri tak apply apa yg dia ajar..
    hah..betu laa tu..by pavlov..huhu~

    ReplyDelete
  3. hehe..tabah la yekk..
    nanti bila mengajar, x byk pon apply suma2 tu..
    kputusan sdiri kena buat ikot kematangan n logik akal je..
    btw, dah pegi teaching practise blom??

    ReplyDelete
  4. aah..mmg pun..nt mngajar, xde nya nk apply tu semua..contoh terdekat dah ada..huhu~

    belum lg..baru 2 nd year.. hehe

    ReplyDelete
  5. ooo..gudluck la yek..
    muge dapat yg terbaek.. =)

    ReplyDelete
  6. tenkiu.. =)

    hope 4 d best for u too.. =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...