Friday, April 2, 2010

malam-malam buta habiskan nasi kerabu..aisehh~

waktu sekarang ialah 11.40pm..dan aku baru selesai menghabiskan nasi kerabu sebungkus..

oh my god..
dah laa banyak gle okayh nasi tu..menyesal pulaks beli..
tadi, aku beli sebab takut lapar..heh..bernafsu betul..
alih2 tak terasa lapar pun..tapi, sebab takut basi, aku habiskan laa jugak..
sayang lah kan nak buang..membazir amalan syaitan..huhu~

malam ni kena tidur lambat laa..nak bagi nasi tu hadam lumat lunyai sebaiknya dulu dalam perut..hoho~

6 comments:

  1. aku nk jugak nasik kerabu weh..
    sedap tuh..

    ReplyDelete
  2. meh ar gy beli nasi kerabu lagi isnin depan kt p.mlm kerinchi..haha~

    ReplyDelete
  3. laaa..kenapa cerita pasal nasi kerabu ni..??dah sangap dah nak makan nasi kerabu..aiyaa..

    ReplyDelete
  4. dah lama tak makan nasi kerabu ni

    ReplyDelete
  5. naseb baik berjaya habeskan jgk kan? ;)

    ReplyDelete
  6. haha nasi kerabu fevret..tp rugi, sebab smlm masih kenyang..feel mkn nasi kerabu dah kurang..hoho~

    alynn: terpaksa jugak habiskan..termenung 2,3 kali jugak laa..haha~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...