Friday, April 2, 2010

assignment TITAS selesai..alhamdulillah~

selasa lepas, kumpulan aku selesai satu lagi presentation..subjek titas..dan dengan jayanya..
clap clap to our great presentor..nanie and izzati..wuhuuu~!!


ni pelajar-pelajar SEP 08'..kumpulan kami yang malays tu..wee~


kumpulan kami ni yang paling akhir buat presentation..kumpulan Lotus..
tajuk kitorang tentang pengaruh budaya luar terhadap budaya perkahwinan di Malaysia..eheh~

5 comments:

  1. TITAS ada presentation skrg?
    Dasyatnye..
    Dulu 100 soalan dalam masa sejam setengah pun dah dasyat..

    ReplyDelete
  2. ada.. presentation pun ada.. exam pun ada.. exam ABC.. tapi, jenuh jugak.. huhu~

    ReplyDelete
  3. TITAS 1 Nov 2001. TITAS 2 MAC 2002.. Memang berasap kepala time tu.. Tiap2 soalan panjang berjela mcm esei.. pilihan rapat2 je.. Senang cerita 50% repeat TITAS 2

    ReplyDelete
  4. erkk.. saya baru darjah 6 masa tuh.. hehe~
    mmg berasap lah kepala kalau macam tu.. nak baca esei tu je dah makan masa, nak fikir jawapan lagi.. nasib baik jugak sekarang dia dah bahagikan percentage.. 40% continuous assessment, 60% final exam..

    ReplyDelete
  5. saya tahu. awak sebaya ngan adik & sepupu saya. Sepupu sy SEP gak.. junior awak. Math & Fizik.. tp dia x citer pun TITAS ada assignment..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...